sobota, 7 marca 2015

Życie Jest Piękne


ADRES BLOGA | Autor: BlackBerry

Opis:

Czy zastanawialiście się kiedyś nad sensem swojego życia? Myśleliście o przyszłości? Głupie pytanie, prawda?
A jak zareagowalibyście, gdybyście mieli kochającą rodzinę, dobrą szkołę, zapewnioną przyszłość, wspaniałych przyjaciół i nagle ktoś powiedziałby wam, że jesteście chorzy na ostrą białaczkę szpikową?
Tego doświadczyłam właśnie ja. Ułamek sekundy zmienił moje życie na dobre.
Myślałam, że to już koniec. Oczywiście lekarz powiedział mi o chemioterapii i przeszczepie. Dla mnie było to już obojętne, jednakże dla moich rodziców postanowiłam walczyć, choć byłam negatywnie nastawiona.
I nagle do mojego życia wkroczył pewien, uroczy blondyn. To on pokazał mi, że Życie Jest Piękne.
Jeżeli myślicie, że ta opowieść będzie nużącą repliką innych fanfiction, to muszę wam powiedzieć - jesteście w błędzie.
Przeżyjcie razem ze mną tą piękną historię, a zapewniam was - kiedy przeczytacie epilog tego opowiadania, zastanowicie się po raz kolejnym nad sensem waszego życia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz