sobota, 18 października 2014

Maybe it will be better...

ADRES BLOGA  |  Autorka: Lexie Styles 

Opis:

Hej jestem Agnes, ale i tak każdy mówi mi Tess, czemu ? nie wiem. mieszkam w Sydney. Kocham to miasto. Mam 19 lat, i nieciekawą przeszłość ale o tym kiedy indziej. Mam 5 wspaniałych przyjaciół Rose ( 19 l.), John ( 22 l.), Jason ( 21 l. ), Max ( 19 l.), Tom ( 17 l.), mieszkamy wszyscy w tym samym mieście.
Niedługo mają się wprowadzić moi nowi sąsiedzi, ma ich być 4, są w moim wieku i zamieszkają obok mnie. Może będą fajni ? ale znając John'a pewnie na początku będzie dla nich nie miły, ma jakieś straszne uprzedzenie do ludzi.
Mam też nie miłą wiadomość, do miasta podobno wrócił Nick ... zaczynam się trochę bać, temu człowiekowi może przyjść do głowy wszystko, jest nieobliczalny, należy do bardzo groźnego gangu ... czego on ode mnie znowu chce ? może jednak nie przyjdzie ? co ja gadam na pewno przyjdzie. Jak znowu będzie mi groził ? nie chcę tego znowu przechodzić i do tego moi przyjaciele wyjechali i wracają dopiero za 2 miesiące powoli ogarnia mnie panika. Nie potrzebnie się w to pakowałam ...
Ale może ta 4 chłopaków coś zmieni w moim życiu ? może na nowo pokażą mi co to jest miłość ? . Może wniosą trochę radość do mojego życia ? 

Moje serce dawno oduczyło się kochać, jest trochę zamrożone i mam coraz większe przeczucie że zbliża się osoba która to zmieni .... nie pozwolę na to, nie kolejny raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz