środa, 9 lipca 2014

Room 380

ADRES BLOGA  |  Autorka: Bella McCooks

Opis:

- Wygodnie.- Czułam pod sobą ciepło ciała chłopaka. Blondyn zaśmiał się cicho, oblizując usta i znajdujący się na nich kolczyk.
- To dobrze.- Odpowiedział, zakręcając na ręce pasemko moich włosów.
On tylko odwrócił się do mnie. Spojrzał i przygryzł ten swój kolczyk. Tyle wystarczyło, żebym zapomniała o wszystkim co zrobił.
Ze snu wyrwało mnie dudnienie budzika. Momentalnie się podniosłam. Byłam rozgrzana i rozczochrana. Śniłam o nim. Znów. Nie mogłam pogodzić się z jego stratą, mimo tego czasu. Luke był mi wciąż kimś bliskim i najważniejszym.
Wyciągnęłam rękę i po omacku trafiłam na rozświetlone urządzenie. 5 nad ranem. Wyłączyłam budzik i spojrzałam na wyświetlacz, na którym znajdowała się informacja o jednym nieprzeczytanym SMS. Nadawca: Ashton.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz